czwartek, 9 stycznia 2014

Notka

Może to nie będzie usprawiedliwienie ale ostatnio piszecie mi wiadomości że jest dużo błędów w niektórych częściach... 
Chciałam wytłumaczyć kilka rzeczy:
○ opowiadania piszę w różnych miejscach z pomocą różnych urządzeń (komputer, telefon, tablet)
○ opowiadania piszę z najlepszą przyjaciółką i czasem muszę coś gdzieś wstawić, a sama nie wiem gdzie więc dopisuję na szybko kilka linijek
○ bardzo często piszę w nocy, jest ciemno a ja jestem zmęczona i nie widzę robionych błędów
○ prosicie o szybkie wstawianie kolejnych części co sprawia że nie mam czasu sprawdzać czy wszystko jest okej
○ nie jestem dyslektykiem, pomimo że z 3 razy odsyłano mnie na badania, robię już znacznie mniej błędów niż dawniej
○ nie piszę tylko na wordzie ale też na fb przez wiadomości, co sprawia że nie zawsze wyłapię błąd
○ piszę w angielskim wordzie, niektóre słówka sam mi zmienia innych w ogóle nie podkreśla jeśli są błędy


A jeśli chodzi o interpunkcję to PRZEPRASZAM, ale ja na prawdę leżę z interpunkcji i nie wszystkie przecinki jestem w stanie dopisać... Bo nie zawsze widzę ich brak.

Ja wiem że to jest tłumaczenie się, więc popatrzę na poprzednie części i je poprawię. Będę się też starała na bieżąco wyłapywać i poprawiać błędy, jeśli jakieś zauważę... 


Przy okazji DZIĘKUJĘ! Ten blog ma tydzień a wy nabiłyście mi 500 wejść, matko jesteście kochane.
Nie chcę robić kilku rzeczy na raz, ale chciałabym się zapytać czy chciałybyście bloga o jakimś innym z chłopaków... Przy okazji piszcie czy podobny temat czy coś zupełnie innego. Jestem otwarta na wszelkie propozycje. Chętnie napiszę coś jeśli tylko chcecie.
Jeśli macie jakieś pytania, lub chcecie być na bieżąco informowane o nowych rozdziałach napiszcie do mnie:
onedirectionforeverinpoland@gmail.com

Całuski, Dona :)



Kilka słów od Nat (współautorki)
Kochane, chciałabym wam tak bardzo podziękować za każde wejście. Za każdy komentarz, pamiętam jak na pierwszym blogu na nasze pierwsze 100 wejść pracowałyśmy tydzień, jak na nasze pierwsze 10 komentarzy czekałyśmy prawie PÓŁ ROKU.
A teraz w tydzień wy odwiedziłyście nas prawie 500 razy, napisałyście 21 komentarzy. To jest baaaardzo motywujące.
Zachęcam do pisania do Dony, jeśli wyłapiecie jakieś błędy też piszcie ona jest bardzo otwarta na sugestie (na marginesie to nasz wspólny e-mail więc też możecie do mnie pisać na niego, jeśli e-mail jest kierowany do którejś konkretnie zaznaczcie to w temacie lub treści)...
Chciałabym was też prosić o polecanie naszej strony, bo sądzę że te 500 wejść oznacza że wam blog się podoba, może spodoba się też waszym znajomym?
Gorąco proszę o kolejne komentarze, miłe i nie tylko bo jak widzicie niczego nie ignorujemy. Słuchamy was i waszych opinii, propozycji, sugestii...
Na stronie znajduje się także opcja śledzenia nas, do której gorąco zapraszam.

Przepraszam jeśli was zanudziłyśmy, kocham was... ŚCISKAM I CAŁUJE Nat :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz