poniedziałek, 13 stycznia 2014

Info

Wiem że to nie o Louisie... Ale....
Hmmm... Jak to ocenicie ? Bo ja myślę że do Bani .

Wszyscy mówią zostaw go on Cię nie kocha, zostaw go on Cię wykorzystuje. A ja odpowiadam "Nie znasz go,ranisz tymi słowami mnie i jego! Ale to nie działa ty musisz mnie ranić, jestem wiecznym obiektem kpin. Co ty byś zrobiła gdyby Cię poniżali traktowali jak kogoś z innej planety. Każde jego Kocham Cię odsówa mnie do sięgnięcia do żyletki,lecz każde twoje kpiny z powrotem przyciągają mnie o krok bliżej do niej. Kiedyś on powie o jedno Kocham Cię za mało a ty o jedną kpine za dużo. Spotkam się ze śmiercią, ty przejrzysz na oczy że zabiłaś człowieka on umrze z tęsknoty. Lecz pamiętaj on mnie spotka na tamtym świecie, a ty będziesz błąkała się i zadawała sobie pytanie " czemu to zrobiłam " a głos w twojej duszy będzie podpowiadał Ci że z zazdrości. Ich miłość przetrwa a ty wiecznie będziesz Sama.

Ps: Moja twórczość
Nie kopiować ... A jak już coś to pytać o pozwolenie ... Prawa Autorskie xD.


Z poważaniem Natka :*


Ja chciałabym tylko dodać że do piątku dostaniecie 3 kolejne części opowiadania ;p

Buziaczki, Dona

2 komentarze:

  1. świetne! bardzo mi się podoba, masz ogromny talent ;) zapraszam do mnie: http://giveashitabyourlove.blogspot.com/ jakbyś mogła to zostaw komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń